Beperkte ruimte, veel informatie? Multilayer label!
Met een multilayer label van Etivoet geef je jouw verpakking extra inhoud zonder in te boeten aan design.

Met een multilayer label van Etivoet geef je jouw verpakking extra inhoud zonder in te boeten aan design.
Multilayer labels zijn zelfklevende etiketten met meerdere lagen, die je als een boekje openvouwt. Dankzij het peel & reseal-mechanisme kan de gebruiker de lagen makkelijk openen en sluiten – meerdere keren – zonder kwaliteitsverlies. Ze zijn waterbestendig, beschikbaar in diverse formaten, en kunnen tot 10 lagen (19 bedrukbare zijden) bevatten.
Extra ruimte op label, zonder extra verpakking
Deze labels zijn ideaal voor sectoren waar wettelijke informatie, meertaligheid of gebruikersinstructies vereist zijn, zoals chemie, farma, voeding en cosmetica. Je integreert eenvoudig ingrediënten, CLP-symbolen, recepten of promoties, zonder dat je het etiket onoverzichtelijk maakt.
Professionele uitstraling, optimaal gebruiksgemak
Onze multilayer labels ogen strak en luxueus, en zijn een vlot inzetbaar alternatief voor booklet labels. Ze combineren maximale informatiedichtheid met gebruiksgemak en visuele aantrekkingskracht.
Toepassingen zonder grenzen met Multilayer
Of het nu gaat om promotiecampagnes, meertalige etikettering of wettelijke vereisten: een multilayer label is een slimme keuze voor wie informatie én uitstraling wil combineren.

Let’s talk!
Een multilayer label expert staat voor je klaar.
Endel staat voor je klaar om samen te bekijken hoe onze multilayer labels perfect aansluiten bij uw product en productieproces. Neem gerust contact op voor persoonlijk advies.
Certificaten
Duurzame etiketten die bijdragen aan uw duurzaamheidsdoelstellingen.
Ontdek welke druktechniek jouw label sterker maakt
Van digitaal drukwerk in kleine oplages tot flexografische topkwaliteit in grote aantallen, bij Etivoet vind je altijd de juiste oplossing. Dankzij meer dan 50 jaar ervaring, geavanceerde machines en een team van experts zorgen wij voor labels die passen bij jouw product én je merk versterken.
